Prøv vores tablet-udgave

Vi kan se, at du er på en tablet. Kunne du tænke dig at læse Jyllands-Posten på vores tablet-app?

Privacy Policy Jyllands-Posten anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug her

Få hurtig og nem adgang til hele artiklen

- prøv JP Premium gratis i en måned uden binding.

 

premium_teaser.png

Fuld digital adgang til alle artikler på jp.dk og epn.dk

Dybdegående temaer, hvor du får det fulde overblik over aktuelle begivenheder.

Anmeldelser af film, vin, musik, litteratur og meget mere.

Kommentarer til og analyser af de væsentligste sager inden for bl.a. politik, erhverv, indland og udland.

 


Har du allerede et login?
Loading...
Er du abonnent på Jyllands-Posten og mangler et login - klik her
Jyllands-Posten bruger Medielogin
fredag 18. april 2014
Jyllands-Posten Jyllands-Posten

Dreamliner bliver på jorden

Erhverv & Økonomi 06.02.13 kl. 18:30

Fly: Boeings mareridt med det nye superfly trækker ud. Teknikerne har endnu ingen forklaring på, hvordan batterier trods sikkerhedssystemer kunne bryde i brand.

Problemer med batterierne i Boeings Dreamliner 787 holder flyet på jorden. Foto: Bryan van der Beek

Savannah

Tre uger efter, at Boeings avancerede Dreamliner blev ramt af et globalt flyveforbud, har hverken det amerikanske eller japanske luftfartstilsyn og heller ikke koncernens egne eksperter fundet nogen forklaring på, hvordan nye batterier kunne overophede og bryde i brand.

Hermed er Boeings håb om, at de 50 leverede Dreamliner eller 787-fly hurtigt kunne komme tilbage i luften, blevet afløst af frygt for, at undersøgelsen kan trække ud i uger...

Annonce
Seneste Erhverv & økonomi

Byggeboom kan udløse milliardlussing

Der har aldrig været så mange ledige kontorejendomme i hovedstadsområdet. Alligevel bliver der ved med at skyde nye op.

Har Apple stillet uret rigtigt?

Verden venter utålmodigt på, at Apple lancerer iWatch. Men hvad skal vi egentlig bruge uret til?

To ølbrødre, som ikke kan udstå hinanden

De er enæggede tvillinger, og de er begge blandt verdens bedste mikrobryggere. Alligevel - eller derfor - har de ikke talt sammen i over et år.

Søster til forhadt IC4-leverandør er favorit til letbane

Ansaldo STS, der er i samme koncern som leverandøren af de skandaleramte IC4-tog, er i førerposition til at få milliardordren på Aarhus Letbane.

Nordea har skabt et nyt, dansk eksporteventyr

Nordeas kapitalforvaltning har hovedsæde i København. Herfra sælges der investeringsforeninger til udlandet som aldrig før.

Mest Læste
1
»Jane fik en værdig død og blev sparet for megen lidelse«
Tre måneder efter, at ALS-ramte Jane Hoffmann begik selvmord i Schweiz, er hendes efterladte mand ikke i tvivl ...
2
30-årig rigmand med notorisk ringe jordforbindelse
Iværksætteren Magnus Kjøller skifter biler, som andre skifter underbukser. Hvorfor ikke, når man kan?
3
Tal tysk, overhold tiden og sig De
Udenrigsministeriet har udgivet en guide til at omgås tyskerne, men de gode råd kunne lige så godt gå den anden ...
4
Har Apple stillet uret rigtigt?
Verden venter utålmodigt på, at Apple lancerer iWatch. Men hvad skal vi egentlig bruge uret til?
5
To ølbrødre, som ikke kan udstå hinanden
De er enæggede tvillinger, og de er begge blandt verdens bedste mikrobryggere. Alligevel - eller derfor - har de ikke ...
  • Fuld digital adgang
  • Ingen binding
  • Unikt Premium indhold
Indblik
Kommentarer
Premium Tophistorier

Byggeboom kan udløse milliardlussing

Der har aldrig været så mange ledige kontorejendomme i hovedstadsområdet. Alligevel bliver der ved med at skyde nye op.

Har Apple stillet uret rigtigt?

Verden venter utålmodigt på, at Apple lancerer iWatch. Men hvad skal vi egentlig bruge uret til?

To ølbrødre, som ikke kan udstå hinanden

De er enæggede tvillinger, og de er begge blandt verdens bedste mikrobryggere. Alligevel - eller derfor - har de ikke talt sammen i over et år.

Søster til forhadt IC4-leverandør er favorit til letbane

Ansaldo STS, der er i samme koncern som leverandøren af de skandaleramte IC4-tog, er i førerposition til at få milliardordren på Aarhus Letbane.

Kolofon

Ansv. Chefredaktør

Jørn Mikkelsen

Digital Mediedirektør

Jens Nicolaisen

Premiumredaktør

Viggo Lepoutre Ravn

Netannoncer

Eric Philippe Jonsen

Følg JP
Adresser

Jyllands-Posten

Grøndalsvej 3

8260 Viby J

Danmark

Tlf.: 87 38 38 38

Fax.: 87 38 31 99

Jyllands-Posten

Rådhuspladsen 37

1785 København V

Danmark

Tlf.: 3330 3030

Fax.: 3330 8001

Send Pressemeddelelse

Services
JP Deadlines
Et prioriteret udvalg af redaktionelt indhold med fokus på baggrund og perspektiv.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her